Maatregelen COVID-19

Nieuws

Ons team is er klaar voor om u op een veilige manier te ontvangen! Hier leest u wat u van ons kan verwachten:

 

  1. We houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en Koninklijke Horeca Nederland.
    We houden 1,5 meter afstand, wassen onze handen regelmatig, maken veelgebruikte elementen regelmatig schoon, zorgen voor voldoende ventilatie, hoesten en niezen volgens de regels en onze medewerkers blijven thuis bij klachten. We verwachten van onze hotelgasten ook dat zij zich aan deze maatregelen houden. Onze medewerkers betreden uw kamer niet tijdens uw verblijf. In het hotel zijn verschillende desinfectie mogelijkheden aanwezig, deze zijn vrij te gebruiken en op elke etage te vinden.
  2. Reserveren: U reserveert uw kamer online via onze website. In de online omgeving vult u uw gegevens in en voldoet u de betaling voor uw verblijf. Voor aanvang van uw verblijf zal u telefonisch gecontacteerd worden door een medewerker. We bespreken dan uw aankomsttijd, gebruik ontbijt/diner en eventuele vragen. U vindt de algemene voorwaarden voor uw reservering in de reserveringsbevestiging.
  3. Check in: Bij de receptie ontvangt u de (gedesinfecteerde) sleutelkaart voor uw kamer. De routing in het hotel is aangeven middels pijlen en we vragen u elkaar de ruimte te geven als er andere gasten zijn.
  4. Check out: U checkt uit in de online omgeving en voldoet daar eventuele openstaande bedragen. U deponeert uw kamersleutel in de daarvoor bestemde box bij vertrek.
  5. Ontbijt: Ontbijt is niet inbegrepen in de kamerprijs. Wanneer u een ontbijt wenst te gebruiken hebben we twee verschillende opties: U kan kiezen uit een ontbijtpakket (vanaf €7,50) of roomservice (€16,50). Deze worden beiden naar uw kamer gebracht waarbij de medewerker een veilige afstand in acht neemt.
  6. Lunch/diner: We bieden een aangepast menu aan voor lunch en diner.
  7. Roomservice: Als u gebruik wenst te maken van een lunch, diner of dranken dan worden deze middels roomservice naar uw kamer gebracht. We betreden uw kamer niet bij het bezorgen van roomservice.
  8. Lounge/terras: U kunt gebruik maken van onze lounge en terras. Hier is gezorgd voor voldoende afstand tussen stoelen en tafels. We vragen u om zelf bij de bar te bestellen en uw dranken zelf mee te nemen.
  9. Vergaderen: Ook onze vergaderzalen zijn beschikbaar en te reserveren. Neem contact op voor de mogelijkheden via meeting@hoteldelftcentre.nl
  10. Parkeren: U kunt uw auto kosteloos parkeren op het parkeerterrein bij het hotel, naargelang de beschikbaarheid van parkeerplaatsen.
  11. Betalingen: Wegens besmettingsgevaar nemen we op dit moment geen contant geld aan. We adviseren u om uw betalingen online te voldoen. Mocht dit niet mogelijk zijn dan kunt u bij check in met pin of creditcard betalen.
  12. Schoonmaak: Ons team van de housekeeping houdt zich aan de voorschriften van het RIVM bij het reinigen van de kamers. Zij zorgen ervoor dat uw kamer is gedesinfecteerd voor gebruik. Minimaal 24 uur na de laatste schoonmaakhandelingen zal de kamer pas in gebruik genomen worden. Tijdens het verblijf zal er geen housekeeping-service zijn.
  13. Bezoek: Het hotel is enkel toegankelijk voor hotelgasten met een reservering. Mocht u bezoek van buiten willen ontvangen dan vragen we u dit niet in het hotel te doen.
  14. Mocht u zich tijdens uw verblijf ziek voelen dan vragen we u dit telefonisch te melden bij de receptie. Onze medewerkers bespreken dan de vervolgstappen die ondernomen moeten worden.

Stay safe!